6p. Volkswagen T2 camperbus

Volkswagen 23 KAMPEERAUTO | Dalfsen, Nederland | (11 recensies)

5 slaapplaatsen

1975

Buscamper
vanaf 106 per nacht

Vul datums in voor exacte prijzen

Wat gebeurt er als ik klik op "Reservering aanvragen"?

Zie je jezelf hierin? Boek snel:
113 personen bekeken Marthe's camper
in de afgelopen twee weken

Beschrijving

Dekkingsgebied
Nederland

Recensies (11)

We hebben deze wagen gebruikt voor onze trouwerij. Wat een uitkomst! Hij stal de show ;) Ook prima op weg geholpen vooraf. Een mooie, goed onderhouden bus.
Drie dagen op pad geweest met mijn twee jongens van 8 en 10 in de superleuke Volkswagen T2 van Marthe. Bij de moeder van Marthe de bus opgehaald, heel vriendelijk en relaxed. De bus was in perfecte staat en we hebben erg genoten van ons kampeer avontuur. Dank je wel Marthe!!
We hebben deze onwijs leuke bus gehuurd voor de bruiloft van mijn zusje. De bus heeft dienst gedaan als photobooth: gasten konden voor de bus een foto maken en binnen op het tafeltje lag het gastenboek. Een multifunctionele bus dus!
Marthe heeft heel flexibel meegedacht in het halen en brengen van de bus wat heel fijn was!
Kan hier een hele lange review gaan schrijven maar eigenlijk komt het op één ding neer "Het was geweldig"
Martha bedankt voor de ervaring en de soepele gang van zaken. Het was een genoegen om deze camper van je te huren.
Wat een superleuke, complete camper! We hebben genoten van onze dagen in Friesland.
De instructies waren erg duidelijk en de afspraken met Marthe verliepen heel erg soepel.
Vakantie was top. De camper was in goede staat, volledig ingericht en reed goed. Zeker een aanrader!
Het was een koud weekend en Marthe dacht goed mee over hoe we het toch lekker warm konden krijgen. Het kacheltje dat ze ons meegaf werkte perfect.
Twee heerlijke weken rond gereden naar Frankrijk en Spanje. De bus rijd fantastisch!
Marthe had aan alles gedacht om mee te geven in de camper. Zeer compleet met stoelen, koelkast, gasstel, pannen, percolator, bestek, etc. We kwamen niets te kort!
Met vier vrienden was het erg knus om met z'n alle in de bus te slapen. De extra tent die we mee hadden was daarom wel lekker.
Op het eind van de vakantie helaas wat pech gehad met de motor maar dat kan gebeuren met zo'n oldtimer.
Het contact met Marthe vooraf, tijdens en na de vakantie liep altijd goed, Ze is altijd bereikbaar en zeer betrokken, erg prettig!
Al met al kijken wij terug op een heerijk relaxe vakantie.
Mieps Bus hebben we inmiddels al aan veel mensen aangeraden, ondanks de pech die we hadden. Het is een uitstekende bus van een vriendelijke eigenaresse. De bus leent zich voor langzaam kamperen, maar heeft onze trip naar Kroätie, op één mankement na, goed doorstaan. Geen oververhitting gelukkig. 't Is goed je te realiseren dat je met een oldtimer te maken hebt.
Onze reis met de VW bus van Marthe was in 1 woord fantastisch! We waren de eerste huurders die de camper voor langere tijd meenamen, dus best even spannend voor alle partijen!
De reis verliep vlekkeloos, de camper was in perfecte staat en heeft ons zonder problemen naar de Poitou-Charentes regio in Frankrijk gebracht.
Het contact met Marthe en haar moeder was hartverwarmend. Ze zijn ontzettend behulpzaam en enthousiast, op elk moment konden we bij ze terecht met vragen en er kwam altijd binnen no-time een reactie.
Onze reis met deze schitterende camper heeft alle verwachtingen overtroffen! Als je een relaxte, back-to-the-seventies-met-het-comfort-van-nu reis wilt, moet je deze bus absoluut een keertje huren!
Dank Marthe en Carla!
Mieps busje geboekt voor 2 nachten, 2 dagen later opgehaald.... wat was hij mooi !!!
Na de nodige uitleg van Carla heeel voorzichtig Dalfsen uitgereden en eerst maar richting Vilsteren. Rustige weg, even oefenen. Al snel ging het soepeler, Nu Joost, ook even wennen en rijden maar.
Het bekijks dat je hebt, zwaaien naar andere old-timers, toetertje laten horen, allemaal even leuk. Ook het overnachten op de boerencamping was bijzonder, moeder en zoon in een bed van 1.10 m. breed. Gelukkig zijn we zelf ook nogal smal :). Volgende dag weer verder. Na de hele dag rustige wegen gereden te hebben gingen we richting ons dorp. Het leek ons wel leuk om het busje op de oprit, thuis, te hebben staan. En dat was het!!! Vragen als "hoe kom je daar nou aan", "waar kun je die huren", enz. We hebben dus aardig wat reclame gemaakt. Nog even boodschappen doen en andere auto's stoppen gewoon als je achteruit de parkeerplaats afzakt! Wel thuis geslapen en de volgende ochtend het busje weer teruggebracht na een rondje Zwolle. Hoewel kort, het was een ontzettend leuke ervaring, die we niet hadden willen missen. Marthe en Carla, bedankt. Joost en Carolien.
Koudste Pinsterweekend in 80 jaar, maar wij hebben een geweldig weekend gehad in de VW bus van Marthe. Bij het ophalen van de camper kwam Marthe heel enthousiast en gastvrij over: ze wilde ons echt laten genieten van haar bus. En die bus was prachtig, zag er tip top uit en was helemaal volledig ingericht. Alles wat je nodig hebt, zit er in. De bus rijdt fantastisch, echt knap voor zo'n 'oudje':) Het slapen met twee volwassenen en twee kinderen gaat met gemak: superknus. De kinderen vonden de hangbedjes bovenin helemaal geweldig en erg comfortabel. Het tweepersoonsbed beneden voldoet ook prima. 's Avonds konden we prima met z'n tweeën in de bus zitten (met heerlijk kacheltje aan) terwijl de kinderen al in bed lagen. Marthe is een prettige verhuurder: gemakkelijk benaderbaar voor vragen, en erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een top ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is!