Wat gebeurt er als ik niet reageer op een bericht of reserveringsaanvraag?

We vinden het belangrijk dat huurders een reactie op hun bericht of reserveringsaanvraag krijgen van verhuurders. Daarom meten we van elke verhuurder of en hoe snel er wordt gereageerd. Als je niet binnen 48 uur reageert op een bericht of reserveringsaanvraag, leidt dit tot een lagere plaatsing in de zoekresultaten. In geval van een reserveringsaanvraag annuleren we deze automatisch en stellen we de potentiële huurder hiervan op de hoogte. Als je meerdere keren niet reageert kunnen we overgaan tot het pauzeren van je advertentie. Ben je niet in de gelegenheid geweest om binnen 48 uur te reageren maar heb je wel interesse in de aanvraag? Je kunt het gesprek dan gewoon voortzetten door alsnog te reageren of de aanvraag goed te keuren.

Kom je er niet uit? Stel je vraag dan rechtstreeks aan ons customer happiness team!

Stuur ons een bericht en we komen zo spoedig mogelijk bij je terug
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Van mei tot september ook op zaterdagen