Heb je een vraag? Stel deze hier

Wat moet ik als verhuurder doen als de huurders onderweg met pech of schade komen te staan?

Het kan helaas gebeuren dat jouw huurder tijdens de huurperiode schade of pech krijgt.

- Schade -
Als er schade ontstaat waarmee de reis kan worden voortgezet, wordt de schade opgelost nadat de huurder terug is van vakantie. De huurder dient contact op te nemen met de verhuurder wanneer er schade is geconstateerd. Bij het inleveren van de camper/ caravan geven jullie op het overdrachtsformulier aan waar er precies schade is ontstaan en ondertekenen jullie dit formulier. Zodra de kosten voor de reparatie van de schade bekend zijn wordt dit bedrag verrekend met het eigen risico en de borg van de huurder.


- Pech en schade waarmee niet kan worden verder gereden -
De huurder dient direct te bellen naar het Camptoo noodnummer (zie mail op dag van vertrek). Wanneer er na overleg met Camptoo, de verhuurder en/of de verzekeraar wordt vastgesteld dat een reparatie noodzakelijk is, zal aan de huurder worden gevraagd deze reparatie voor te schieten. Later zal dit eventueel worden verrekend met de borg en/of de verzekering.


Het is van belang om te allen tijde telefonisch beschikbaar te blijven tijdens de huurperiode, wanneer er geen contact kan worden gelegd met de verhuurder kan dit gevolgen hebben.

Kijk voor meer informatie onder artikel 13 van onze huurvoorwaarden

Lees voor informatie over de schadeafhandeling dit artikel.

Kom je er niet uit? Stel je vraag dan rechtstreeks aan ons customer happiness team!

Stuur ons een bericht en we komen zo spoedig mogelijk bij je terug