Verandering van de reisplannen

Mag ik als eigenaar nog annuleren nadat de boeking definitief is gemaakt?

Nee, de eigenaar mag nadat er een betaling is voldaan de definitieve boeking niet meer annuleren. Indien dit wegens onmacht of privéomstandigheden wel dient te gebeuren gaan wij direct aan de slag om een passend alternatief voor deze huurders te vinden. Tevens hanteren wij te allen tijde onze huurvoorwaarden, het relevante artikel voor deze situatie […]

Hoe kan ik als huurder een definitieve boeking annuleren?

Als je je boeking (wegens omstandigheden) dient te annuleren nadat je een betaling hebt gedaan zijn de annuleringsvoorwaarden van toepassing. Dit wil zeggen dat annuleren niet meer kosteloos is. Je kunt de definitieve boeking niet zelf annuleren, hier helpen wij je graag bij. Je kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen of stuur ons een […]

Kan ik de data nog wijzigen nadat ik heb betaald?

Ja, dit kan mits de geboekte camper of caravan in de gewenste periode ook beschikbaar is en de eigenaar akkoord gaat met de wijziging van de data. Als jullie met elkaar zijn overeengekomen dat de data gewijzigd mogen worden voor de boeking kun je contact met ons opnemen zodat wij de data voor jullie kunnen […]

Hoe wijzig ik de data van mijn boeking?

Als je de data van de boeking wilt wijzigen voordat je een (aan)betaling hebt voldaan kun je een bericht naar de eigenaar versturen om de datawijziging te bespreken. Als de eigenaar hiermee akkoord gaat kan de eigenaar de data aanpassen nadat hij/zij is ingelogd op onze website. Dit kan hij/zij doen via ‘Mijn reserveringen’. Op […]

Hoe annuleer ik mijn aanvraag?

Het kan voorkomen dat je je hebt bedacht nadat je een aanvraag hebt geplaatst en deze wilt annuleren. Dit kun je gemakkelijk zelf doen als je bent ingelogd met je e-mailadres en je wachtwoord op onze website: Klik, nadat je bent ingelogd, op ‘Hallo, (eigen naam) rechtsboven op de pagina. Er verschijnt een keuzemenu. In […]