Indien de verhuurder akkoord gaat met een bezichtiging, is het voor een huurder mogelijk om de camper of caravan te bezichtigen voordat er een (aan)betaling wordt voldaan. Wanneer er nog geen (aan)betaling is gedaan, worden contactgegevens in ons berichtencentrum geblokkeerd. Wanneer de huurder een bezichtiging wilt plannen met de verhuurder voorafgaand aan het (aan)betalen van de reissom, én de verhuurder is akkoord met het uitwisselen van persoonlijke gegevens, kan de huurder contact opnemen met de Customer Happiness Service via het contactformulier op onze website. Wij zorgen er dan voor dat de huurder de contactgegevens van de verhuurder ontvangt.

Wij adviseren onze huurders en verhuurders om, indien mogelijk, persoonlijk kennis te gaan maken voordat de huurperiode van start gaat. Tijdens de kennismaking kunnen zowel de huurder als de verhuurder kijken of ze een klik hebben met de andere partij. De campers en caravans zijn eigendommen van de verhuurders, waar zij uiterst zuinig op zijn. Het meegeven van hun camper of caravan aan een huurder dient dus op basis van goed vertrouwen te gebeuren.

Indien er tijdens de kennismaking geen vertrouwen of een goede klik is ontstaan tussen de huurder en de verhuurder adviseren wij om de (ver)huurperiode niet door te laten gaan.