Het kan helaas gebeuren dat je tijdens jouw huurperiode schade of pech krijgt. Als dit gebeurt is het erg belangrijk dat je goed weet wat je moet doen. Wij leggen het je graag uit:

Schade
Als er schade ontstaat waarmee je je reis wel kunt voortzetten wordt dit opgelost nadat je terugkomt van vakantie en de camper of caravan inlevert bij de eigenaar. Bijvoorbeeld als er een plank in de koelkast breekt, dit beïnvloedt het voortzetten van de reis niet waardoor het na afloop van de huurperiode kan worden opgelost.

Voordat je vertrekt met de gehuurde camper of caravan controleer je samen met de eigenaar of er reeds aanwezige schade is. Na dit gecontroleerd te hebben schrijven jullie dit op het overdrachtsformulier. Hiermee toon je aan in welke staat het gehuurde was voor aanvang van jouw huurperiode.

Bij het inleveren van de camper of caravan vertel je de eigenaar dat er schade is ontstaan. De ontstane schade wordt op het overdrachtsformulier geschreven waarna zowel jij als de eigenaar dit formulier ondertekent. Zodra de kosten voor de reparatie van de schade bekend zijn wordt dit bedrag op de door jou betaalde borg ingehouden zodat de camper of caravan gerepareerd kan worden.

Pech met de camper
Als je onderweg met pech (langs de weg) komt te staan is het uiterst belangrijk dat je zorgt dat jijzelf en alle medereizigers veilig zijn. Indien je langs de weg staat, ga dan op een afstandje van de camper staan achter de vangrail met je gezicht naar de weg zodat je hier goed zicht op hebt. Bel daarna direct naar Camptoo, hiervoor mag je ook het noodnummer gebruiken op weekenddagen of avonden, het telefoonnummer waarop je ons kunt bereiken is +31 (0)85 273 51 27. Vertel ons wat er aan de hand is en waar je staat. Wij gaan direct voor je aan de slag om je te helpen!