Fijn dat jouw camper/caravan in goede staat is teruggekeerd! Ook als er geen sprake is van naheffingen dien je dit aan ons door te geven zodat wij hiervan op de hoogte zijn en wij de borg kunnen terugbetalen aan de huurder.

–  Waar kan ik aangeven dat er geen sprake is van schade? –
Nadat de huurperiode is afgelopen versturen wij jou een e-mail. In deze e-mail vragen wij jou om aan te geven om eventuele naheffingen aan te geven. Als je hier klikt op ‘Schadebedrag nog onbekend’ houden wij de borg in beheer totdat de definitieve kosten voor de reparatie bekend zijn. Als je klikt op ‘Ik heb geen naheffingen’ betalen wij de borg terug aan de huurder. Het doorgeven of er wel of geen sprake is van naheffingen is dus zeer belangrijk!

Een andere manier om door te geven dat er geen schade is ontstaan is via jouw eigen account. Als je inlogt met je e-mailadres en je wachtwoord op onze website kun je via ‘Mijn reserveringen’ aangeven of er wel of geen sprake is van schade.

Je hebt 24 uur de tijd nadat de huurders het gehuurde hebben ingeleverd om door te geven of er wel of geen sprake is van naheffingen