Camptoo meest kansrijke techstartup van Nederland

Op donderdag 12 oktober heeft Camptoo de titel ‘Rising Star Award 2017’ gewonnen en is daarmee uitgeroepen tot de meest kansrijke techstart-up van Nederland. De Rising Star verkiezing is een onderdeel van Deloitte Technology Fast 50 en is speciaal in het leven geroepen voor technologiebedrijven jonger dan vier jaar.

Deloitte Technology Fast 50
Op donderdag 12 oktober vonden de Technology Fast 50 Awards Ceremony en het Deloitte Rising Star Event plaats in Utrecht. De vijftig genomineerde technologiebedrijven kwamen bijeen voor een galadiner waar ze te horen kregen op welke plek ze in de ranking zijn geëindigd.

Camptoo is Rising Star 2017
Snelgroeiende bedrijven die jonger zijn dan vier jaar streden om de titel ‘Rising Star Award’. Met het geven van overtuigende elevator pitches probeerden de genomineerden de onafhankelijk jury te overtuigen van hun groeipotentie. De jury beoordeelde de kandidaten vervolgens op schaalbaarheid, innovatiekracht en omzetpotentie. Op basis van deze punten werd Camptoo uitgeroepen tot de meest kansrijke techstart-up van Nederland en won daarmee de titel ‘Rising Star 2017’. Met deze titel staat Camptoo in een mooi rijtje van andere start-ups die zijn uitgegroeid tot zeer succesvolle ondernemingen als HelloPrint (winnaar Rising Star 2016), Bynder (winnaar Rising Star 2015) en SendCloud (winnaar Rising Star 2014).

“We zijn op missie om campers minder stil te laten staan door mensen deze met elkaar te laten delen. Waanzinnig tof dat we op deze manier gesteund worden in die missie. Dit geeft aan dat we op de goede weg zijn om wereldwijd de Airbnb op wielen te worden” – CEO, Martijn Peeters.