Camptoo stuurt je naar Australië

CAMPEREIGENAAR? DAN MAAK JE NU KANS OP EEN CAMPERREIS IN AUSTRALIË T.W.V. €5000

Ben je in het bezit van een camper? Dan is dit je kans om een droomreis naar Australië te winnen ter waarde van €5000. Het enige dat je daarvoor hoeft te doen is je camper voor verhuur aanbieden op de website van Camptoo. Zo verdien je er meteen nog wat aan terwijl je er zelf geen gebruik van maakt.
Er staan bijna 100.000 campers in Nederland geregistreerd, en die staan gemiddeld 48 weken per jaar stil. Die cijfers waren voor de oprichters van Camptoo de reden om een deelplatform voor campers en caravans op te zetten. Met succes. Na de allereerste boeking bijna vier jaar geleden zijn er inmiddels bijna 100.000 nachten via het platform geboekt. En de vraag blijft maar stijgen. Meer en meer Nederlanders – die zelf geen camper bezitten – willen een mooie roadtrip met een camper maken.

Daarom is Camptoo druk bezig om ook het aanbod van campers verder uit te breiden. En om campereigenaren te laten zien dat het verhuren van je camper loont, geeft het deelplatform een droomreis naar Australië weg. Een 20-daagse reis ter waarde van €5000, inclusief vlucht naar Melbourne of Brisbane, twee hotelovernachtingen en een Camptoo camper voor twee volle weken. Dan ligt de Australische Gold Coast aan je voeten. Of de beroemde Great Ocean Road, een van de mooiste kustroutes van het land.

Wat je ervoor moet doen? Allereerst moet je in het bezit zijn van een camper en die als verhuurder registeren op de website van Camptoo. De eerste 250 plaatsingen maken kans op de prijs. Voor meer informatie of de overige wedstrijdvoorwaarden kun je terecht op www.camptoo.nl/winactie. Alle ins en outs over het verhuren van je camper zijn te vinden op www.camptoo.nl/verhuren.

Noot voor redactie
De winactie start vrijdag 1 juni om 12.00 uur CET. Voor vragen of meer informatie: reageer op deze mail of neem contact op met Erik de Jong (PR Manager).