Over mij

Ik ben vrachtwagen chauffeur bij een containerbedrijf , ik ben getrouwd en we gaan zelf regelmatig met de camper op tour liefst in nederland of duitsland , maar omdat we toch te weinig gebruikt maken van de camper willen wij ook andere mensen gebruik laten maken van onze camper

Beoordelingen

We had a great time travelling around Europe in John's van! It was the perfect size for us and our two kids and was very well set up. Hopefully we can do it again one day!

John
Reactie van John:

Katie bedankt voor de goede review ik hoop dat andere ook een leuke tijd hebben met de camper

augustus 2019

*Leuke camper, maar mist helaas power voor een actieve vakantie*

Deze camper gehuurd voor een pracht roadtrip naar Noorwegen. Helaas mankeerde er wat dingetjes, wat wel netjes bij het ophalen van de bus tegen ons verteld was. De bus zou na onze vakantie naar de garage gaan om alles te laten maken. Niet ideaal natuurlijk, maar ach, het is vakantie! Verhuurder was erg aardig en heeft ons van alle spullen die we nodig hadden voorzien, zoals bijvoorbeeld een gasfles, stoeltjes en tafel. Helaas merkte we al vrij snel dat de bus de nodige power mist. We wisten dat het geen racemonster was, maar tussen een slak en een monster zit toch een vrij groot verschil. Gelukkig alles gered tot aan Denemarken, waar ons rode slakje, zoals wij deze liefkozend hebben genoemd, de boot op werd gezet naar Noorwegen. Echter merkte we daar dat deze bus echt té veel power tekort kwam om echt te genieten van onze roadtrips. Zelfs een helling van 2 á 3 procent moest in z'n één en veel wegen hebben we helaas over moeten slaan, omdat we simpelweg niet goed bergopwaarts kwamen. Dit zorgde er helaas voor dat onze zorgeloze vakantie toch vrij stressvol was. We hebben zeker genoten, maar voor een volgende keer zouden we toch voor een nieuwere camper met méér PK gaan. Mocht je deze bus huren voor platte oppervlaktes, zoals bijvoorbeeld Nederland of België, dan moet het zeker goed komen. Ga je echt de bergen in, dan is het misschien een minder goed idee.

John
Reactie van John:

Hoi Dion , jammer dat de camper niet aan jullie verwachtingen voldeet , maar technisch is hij verder in orde is van de week in garage geweest behalve dat de brandstofmeter niet goed werk en de raamslinger defect is er niks mis mee met de camper
En ik ben van de week zelf in stuk door het Limburg landschap gereden en had geen probleem met de bergen je moet hem alleen tijdig terug schakelen zodat hij op toeren blijft
Maar ik denk dat jullie er verder toch een aardige vakantie mee hebben gehad gezien de kilometers die jullie hebben gereden
Groetjes John

augustus 2019

Lees meer beoordelingen