Over mij

Beoordelingen

Geweldig leuke camper! Van binnen is de camper helemaal opgeknapt en heel schoon en gezellig. Casper is super vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd. Hij was erg flexibel met ophalen en terugbrengen en de communicatie verliep heel goed. Ik zou zeker de camper aanraden!
Wat hebben we geweldig genoten van deze vintage camper! Samen met mijn Panaar de Ardennen gereden in alle rust. Alles goed geregeld en voor elkaar! Zeker een aanrader!

Lees meer beoordelingen