Over mij
Beoordelingen
Terry
22/07/2019
Deze camper voor een weekend gehuurd om te kijken of camperen iets voor ons was. Het is een erg mooie en nette camper met alles erop en eraan. Rijdt heerlijk. Tot in de kleinste details zit alles erbij. Ook de uitleg van deze leuke mensen wat perfect. Heerlijk weekend gehad.

Ard-michiel
7/08/2019
Gerrie en haar man zijn heel hartelijke mensen en duidelijk verliefd op hun camper. Hij is onberispelijk schoon en netjes. We hebben een fantastische vakantie gehad in jullie camper. Wat een luxe en wat rijdt die makkelijk. De achteruitrijcamera is briljant, je ziet precies hoever je nog kunt gaan. Ruim genoeg voor 4 volwassenen om te rijden, maar aan de krappe kant voor 4 volwassenen om te slapen. 3 volwassenen en een kind < 13 jaar is ook oké, anders klein tentje bij plaatsen.
Voor een probleemloze vakantie is jullie camper absoluut aan te raden.
We huren 'm graag nog eens.
Voor een probleemloze vakantie is jullie camper absoluut aan te raden.
We huren 'm graag nog eens.

