Heb je een vraag? Stel deze hier

Wat moet ik doen als ik onderweg schade of pech krijg?

Het kan helaas gebeuren dat je tijdens jouw huurperiode schade of pech krijgt.

- Rijdbare schade -
Als er schade ontstaat waarmee je je reis wel kunt voortzetten, wordt de schade opgelost nadat je terugkomt van vakantie en de camper/ caravan weer inlevert bij de verhuurder. Neem contact op met de verhuurder wanneer je de schade hebt geconstateerd. Op die manier heeft de verhuurder tijd om eventuele huurders die na jou met de camper/ caravan op vakantie zouden gaan, in te lichten en om te boeken. Bij het inleveren van de camper/ caravan geven jullie op het overdrachtsformulier aan waar er precies schade is ontstaan en ondertekenen jullie dit formulier. Zodra de kosten voor de reparatie van de schade bekend zijn wordt dit bedrag verrekend met het eigen risico en de borg.

- Pech en schade waarmee niet kan worden verder gereden -
Als je onderweg met pech komt te staan, zorg er dan altijd voor dat je naar een veilige plek gaat alvorens je verdere actie onderneemt. Indien je langs de weg staat, ga dan op een afstandje van de camper/ caravan staan achter de vangrail met je gezicht naar de weg zodat je hier goed zicht op hebt. Bel hierna direct naar Camptoo noodnummer, wat je hebt ontvangen via de mail op dag van vertrek. Wanneer er na overleg met Camptoo, de verhuurder en/of de verzekeraar wordt vastgesteld dat een reparatie noodzakelijk is, kan aan de huurder worden gevraagd deze reparatie voor te schieten. Later zal dit eventueel worden verrekend met de borg en/of eigen risico (verzekering).

Laat nooit zonder voorafgaand overleg met de verhuurder, Camptoo en de verzekering een reparatie uitvoeren

Kom je er niet uit? Stel je vraag dan rechtstreeks aan ons customer happiness team!

Stuur ons een bericht en we komen zo spoedig mogelijk bij je terug
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Van mei tot september ook op zaterdagen