Betalingen voor huurders

Wanneer kan ik mijn betaalde reservering kosteloos annuleren?

Als je een betaalde reservering hebt maar op redelijke grond vindt dat de door jou gehuurde camper of caravan niet geschikt is en/of de voorzieningen en/of accessoires niet overeenkomen met de advertentie zoals op onze website zijn weergegeven, dan dien je deze te weigeren. Je bent dan gerechtigd om de huurovereenkomst te annuleren en hoeft […]

Wat is de betaaltermijn als mijn aanvraag geaccepteerd is?

Als je een reserveringsaanvraag hebt gedaan die is goedgekeurd door de verhuurder, heb je 96 uur de tijd om de aanvraag definitief te maken. Met deze betaaltermijn weet je als huurder wanneer je een beslissing moet nemen. Ook voor verhuurders is het fijn om te weten waar ze aan toe zijn. Je maakt de aanvraag […]

Wanneer moet ik de restbetaling voldoen?

Als huurder dien je de restbetaling uiterlijk 8 weken voor vertrek te betalen. We doen dit omdat we vaak zien dat een te late betaling stress oplevert: bij de huurder maar zeker bij de eigenaar omdat hij in onzekerheid blijft of de boeking daadwerkelijk doorgaat, en ruim de tijd wil hebben om zijn kampeermiddel aan iemand anders […]

Aan wie moet ik betalen?

Alle betalingen worden aan Camptoo betaald door via je eigen account de betaling te voldoen. De huurder betaalt de huurperiode dus niet direct aan de eigenaar, deze betaling komt bij Camptoo binnen waarna wij de betaling in ons systeem verwerken. Dit geldt ook voor de betaling van de borg. Hoe je een betaling kunt voldoen […]

Wat is een creditcard autorisatie en hoe werkt dit?

Een creditcard autorisatie houdt in dat het bedrag slechts tijdelijk gereserveerd wordt op je creditcard. Het bedrag wordt dus niet volledig afgeschreven. Let op: een creditcard autorisatie is uitsluitend mogelijk voor Nederlandse huurders voor het betalen van de borg. Deze huurders hebben een huurperiode geboekt van maximaal 10 dagen. Een boeking van langer dan 10 […]

Hoeveel bedraagt de aanbetaling?

De aanbetaling bedraagt 50% van de gehele huursom, met een maximum van €400,-. Je kunt gemakkelijk de aanbetaling via jouw eigen account voldoen, hoe je dit kunt doen leggen we je graag uit: Log in met je e-mailadres en je wachtwoord op onze website. Klik rechts bovenaan de pagina op ‘Hallo, (eigen naam)’. Er verschijnt een […]

Welke betaalmethoden zijn mogelijk?

Een Nederlandse huurder heeft de keuze om een aanbetaling of restbetaling te voldoen via creditcard of iDEAL. Uitsluitend voor het betalen van de borg heeft een Nederlandse huurder de mogelijkheid om naast de genoemde betaalmethoden te betalen met een creditcard autorisatie indien het een huurperiode van maximaal 10 dagen betreft. Over de creditcard autorisatie kun […]

Hoe kunnen huurders uit het buitenland een (aan)betaling voldoen?

Voor buitenlandse huurders is het mogelijk om alle betalingen met een creditcard te voldoen. Waar er wordt betaald verschilt niet ten opzichte van een Nederlandse huurder: Log in met je e-mailadres en je wachtwoord op onze website. Klik rechts bovenaan de pagina op ‘Hallo, (eigen naam)’. Er verschijnt een keuzemenu, klik in dit keuzemenu op […]

Hoe voldoe ik de betaling?

Alle betalingen kun je gemakkelijk voldoen via je eigen Camptoo account. Ook versturen wij je een e-mail met daarin een link om de betaling te voldoen. Hoe je via je eigen account een betaling kunt voldoen lees je hier: Log in met je e-mailadres en je wachtwoord op onze website. Klik rechts bovenaan de pagina […]