Schade en pech

Hoe claim ik als verhuurder het eigen risico in geval van schade

In geval van schade dien je als verhuurder de volgende documenten via de website van Camptoo te uploaden zodat je aanspraak kan maken op het eigen risico van de huurder: Een ingevuld en ondertekend overdrachtsformulier Foto’s van de schade Een officiĆ«le reparatiefactuur en betalingsbewijs van de reparatie Als je niet over een reparatiefactuur beschikt maar […]

Wat houdt de schadeprocedure in?

Helaas kan het gebeuren dat er tijdens een (ver)huurperiode schade ontstaat. Indien dit gebeurt is het zeer belangrijk om de situatie zo goed mogelijk op te lossen. Graag leggen wij je uit wat de schadeprocedure is die wij hanteren. Nadat de huurder is teruggekomen van vakantie en de camper/caravan bij de eigenaar heeft ingeleverd wordt […]

Wat gebeurt er als de gehuurde camper/caravan wegens schade niet mee op reis kan?

Onze grootste prioriteit is om jou een zorgeloze vakantie te bieden. Hier streven wij te allen tijde naar, ook als de camper of caravan die je hebt geboekt niet rijklaar is voor aanvang van jouw huurperiode. Indien het gehuurde niet mee op reis kan wegens schade of een reparatie zorgen wij er persoonlijk voor dat […]

Wat moet ik als eigenaar doen als de huurders onderweg met pech komen te staan?

Het is erg vervelend als de huurders onderweg pech krijgen. Helaas kan dit bij iedereen gebeuren. Voor jou als eigenaar is het belangrijk om goed telefonisch bereikbaar te zijn zodat wij (en de huurder) jou goed kunnen bereiken om de situatie te bespreken. Indien het een camper betreft die niet verder kan rijden en met […]

Wat moet ik doen als ik onderweg schade of pech krijg?

Het kan helaas gebeuren dat je tijdens jouw huurperiode schade of pech krijgt. Als dit gebeurt is het erg belangrijk dat je goed weet wat je moet doen. Wij leggen het je graag uit: Schade Als er schade ontstaat waarmee je je reis wel kunt voortzetten wordt dit opgelost nadat je terugkomt van vakantie en […]