Het is erg vervelend als de huurders onderweg pech krijgen. Helaas kan dit bij iedereen gebeuren. Voor jou als eigenaar is het belangrijk om goed telefonisch bereikbaar te zijn zodat wij (en de huurder) jou goed kunnen bereiken om de situatie te bespreken.

Indien het een camper betreft die niet verder kan rijden en met pech staat is het de prioriteit dat de huurders veilig zijn, niet langs een snelweg. De gestrande huurder zal direct met ons telefonisch contact opnemen om de situatie uit te leggen. Nadat wij de situatie hebben aangehoord nemen wij direct contact op met de verzekeringsmaatschappij waarbij de camper is verzekerd. Het is afhankelijk van hoe de camper is verzekerd waarmee de verzekeringsmaatschappij je kan helpen.

Nadat wij de verzekeringsmaatschappij op de hoogte hebben gebracht nemen wij contact op met jou om ook jou op de hoogte te brengen. Wij zorgen er persoonlijk voor dat jij volledig op de hoogte blijft van de situatie. Indien er een reparatie aan de camper gedaan dient te worden om de reis voort te kunnen zetten zal jij hierover de beslissing maken. De verzekeringsmaatschappij zal, indien de camper volledig genoeg is verzekerd, de pechhulp en vervangend vervoer organiseren zodat de huurders hun reis prettig kunnen voortzetten. Indien nodig kan de camper dan gerepareerd worden door een lokale garage waarna deze verder gebruikt kan worden door de huurder.